NOUS ESPAIS DE COL·LABORACIÓ ENTRE SECUNDÀRIA I UNIVERSITAT EN L’ÀMBIT DE LA HISTÒRIA DE L’ART
Article Sidebar
Main Article Content
Marta Serrano Coll
Universitat Rovira i Virgili
Esther Lozano López
Universitat Rovira i Virgili
En el marc d'un projecte d'innovació docent consolidat des de fa 4 anys entre Secundària i Universitat, aquest curs hem generat un espai de col·laboració per establir un canal de transició més fluit entre les dues etapes formatives. A través de l'activitat "Grans programes narratius: 3 obres de les PAU analitzades des d'una nova perspectiva", els alumnes d'Institut i d'Universitat treballen conjuntament per tal d'oferir continguts novedosos i actualitzats d'aquestes fonamentals obres d'Art.
Article Details
Com citar
Serrano Coll, Marta; Lozano López, Esther. «NOUS ESPAIS DE COL·LABORACIÓ ENTRE SECUNDÀRIA I UNIVERSITAT EN L’ÀMBIT DE LA HISTÒRIA DE L’ART». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018, núm. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348656.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Antoni Pérez-Portabella López, Juan Luis Gonzalo Iglesia, Marta Serrano Coll, Mario Arias Oliva, Jaime Verrier Delahie, Urbano Lorenzo, Gerardo Boto Varela, EUritage didáctico: una innovación metodológica entre docentes de universidad y de escuela , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Esther Lozano López, Marta Serrano Coll, ESTRATÈGIA D’INNOVACIÓ DOCENT EN L’ÀMBIT D’HISTÒRIA DE L’ART A TRAVÉS D’UNA EXPERIÈNCIA DE COL·LABORACIÓ ACTIVA ENTRE SECUNDÀRIA I UNIVERSITAT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016