ANÀLISI DEL DISSENY I IMPLEMENTACIÓ DE LA METODOLOGIA DE CLASSE INVERSA EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA DEL GRAU D’ENGINYERIA MECÀNICA

Main Article Content

Ingrid Martorell
Marc Medrano
Lídia Rincón
L’aprenentatge amb flipped learning està guanyant popularitat en l’àmbit universitari de tot el món. En aquest treball es presenta l’experiència de classe inversa durant els cursos 2015-16 i 2016-17 en l’assignatura optativa Instal·lacions III, de 4rt curs del Grau d’Enginyeria Mecànica de la Universitat de Lleida. Es descriuen les modificacions metodològiques, les eines virtuals desenvolupades i les primeres anàlisis de valoracions per part d’alumnat i professorat.

Article Details

Com citar
Martorell, Ingrid et al. «ANÀLISI DEL DISSENY I IMPLEMENTACIÓ DE LA METODOLOGIA DE CLASSE INVERSA EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA DEL GRAU D’ENGINYERIA MECÀNICA». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018, núm. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348641.