ANÀLISI DEL DISSENY I IMPLEMENTACIÓ DE LA METODOLOGIA DE CLASSE INVERSA EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA DEL GRAU D’ENGINYERIA MECÀNICA
Article Sidebar
Main Article Content
Ingrid Martorell
Universitat de Lleida
Marc Medrano
Universitat de Lleida
Lídia Rincón
Universitat de Lleida
L’aprenentatge amb flipped learning està guanyant popularitat en l’àmbit universitari de tot el món. En aquest treball es presenta l’experiència de classe inversa durant els cursos 2015-16 i 2016-17 en l’assignatura optativa Instal·lacions III, de 4rt curs del Grau d’Enginyeria Mecànica de la Universitat de Lleida. Es descriuen les modificacions metodològiques, les eines virtuals desenvolupades i les primeres anàlisis de valoracions per part d’alumnat i professorat.
Article Details
Com citar
Martorell, Ingrid et al. «ANÀLISI DEL DISSENY I IMPLEMENTACIÓ DE LA METODOLOGIA DE CLASSE INVERSA EN UNA ASSIGNATURA OPTATIVA DEL GRAU D’ENGINYERIA MECÀNICA». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2018, núm. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348641.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Ingrid Martorell, Marc Medrano, Eduard Gregorio, Tastem l’energia: Proposta d’ensenyament-aprenentatge per acostar les enginyeries a alumnes de secundària i batxillerat a la UdL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Martí Comellas, Joan Roca, Miquel Nogués, Ingrid Martorell, EINA VIRTUAL PER A L’ANÀLISI CINEMÀTICA DE MECANISMES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Marc Medrano, Eric Besora, Ingrid Martorell, Mikel Hernández, Miquel Traveria, Daniel Bret, David Medina, Cristina Vives, Jordi Gavaldà, MEJORA DEL PROCESO DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE EN ENTORNOS TECNOLÓGICOS EXTREMADAMENTE CAMBIANTES MEDIANTE LA IMPLANTACIÓN DE TIC. EL CASO CESDA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012