Aplicació de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning) a l'àmbit del màrqueting

Main Article Content

Julia M. Núñez Tabales
F J Rey Carmona
Nuria Ceular Villamandos
Sense cap dubte entre les competències que han de posseir els nostres titulats hem d'assenyalar de forma obligada el domini de les noves tecnologies i el desenvolupament en llengües estrangeres. Precisament en aquest segon àmbit es centra aquest treball, en concret hi ha un projecte d'innovació i millora de la qualitat docent en marxa dins de la Universitat de Còrdova que pretén la introducció progressiva de la llengua anglesa en les matèries impartides pel professorat vinculat a aquest projecte , seguint la metodologia CLIL.

En l'esmentat projecte està integrada des del curs 2007/08 l'assignatura Direcció Comercial que s'imparteix en la Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses (LADE) i en el Itinerari Conjunt (LADE+Dret). S'especifiquen en aquest treball les activitats dutes a terme fins a la data en l'assignatura indicada en el marc del projecte assenyalat, així com les línies d'actuació que se seguiran en un futur pròxim
Paraules clau
Inglés, Dirección Comercial, Marketing, CLIL (Content and Language Integrated Learning)

Article Details

Com citar
Núñez Tabales, Julia M. et al. “Aplicació de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning) a l’àmbit del màrqueting”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 3, pp. 99-105, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/218738.

Articles més llegits del mateix autor/a