Les emocions en l'ensenyament

Main Article Content

Vicente Mellado Jiménez
A. Belén Borrachero
María Brígido
Lina V. Melo
M. Antonia Dávila
Florentina Cañada
Et al .
En la primera part de l'article, s'incideix en la importància de l'estudi de les emocions des de la didàctica de les ciències, així com en la necessitat d'establir programes d'intervenció metacognitivos i metaemocionales, tant en l'aprenentatge com en la formació del professorat, perquè alumnes i professors puguin conèixer les seves emocions, controlar-les i autorregularlas. En la segona part, ens centrem en les emocions en el coneixement didàctic del contingut del professorat de ciències, incloent alguns resultats tant del diagnòstic emocional del professorat, segons diferents variables, com del programa d'intervenció de la Universitat d'Extremadura.
Paraules clau
emocions, ensenyament de les ciències, coneixement didàctic del contingut

Article Details

Com citar
Mellado Jiménez, Vicente et al. “Les emocions en l’ensenyament”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 3, pp. 11-36, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287573.
Biografia de l'autor/a

Vicente Mellado Jiménez, Universidad de Extremadura

Catedrático de Didáctica de las Ciencias Experimentales