Perfil i formació dels professionals que fan la pràctica psicomotriu en l’etapa d’educació infantil. El cas de les comarques de Tarragona.
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Isabel Viscarro Tomàs
Universitat Rovira i Virgili
Montserrat Antón Rosera
Universitat Autònoma de Barcelona
Dolors Cañabate Ortíz
Universitat de Girona
El propòsit d’aquesta investigació ha estat conèixer les característiques personals i professionals dels docents que fan les sessions de psicomotricitat, així com analitzar la formació que, en matèria de psicomotricitat, té el professorat que la imparteix. S’ha utilitzat, doncs, una metodologia qualitativo-quantitativa, i el qüestionari ha estat l’instrument emprat per recollir les dades. La mostra està formada per 225 centres escolars en el transcurs dels deu anys de durada de l’estudi. Els resultats obtinguts ens han permès fer una anàlisi comparativa i una valoració d’acord als objectius plantejats en la investigació. Els resultats evidencien algunes contradiccions pel que fa a la formació específica en psicomotricitat i el perfil docent del mestre psicomotricista en els centres educatius.
Article Details
Com citar
Viscarro Tomàs, Isabel et al. “Perfil i formació dels professionals que fan la pràctica psicomotriu en l’etapa d’educació infantil. El cas de les comarques de Tarragona”. Educar, vol.VOL 48, no. 2, pp. 321-44, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/259366.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Dolors Cañabate Ortíz, Maria Aymerich Andreu, Margarida Falgàs Isern, Eugenia Gras Pérez, Metodologies docents. Motivació i aprenentatge percebuts pels estudiants universitaris , Educar: Vol. 50 Núm. 2 (2014): La seguretat com a factor clau a les organitzacions educatives