Funció del mestre en l'aplicació de l'aprenentatge cooperatiu en una aula d'integració amb alumnes sords
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Cristina Cambra
Cristina Laborda Molla
Amb l'objectiu d'explorar l'efecte de l'aprenentatge cooperatiu, vist com una via alternativa al sistema tradicional d'adquisició de continguts escolars i com una eina facilitadora de la integració dels alumnes sords o amb deficiències auditives, es vol observar com actua en les relacions interpersonals d'aquest tipus d'alumnat. Per fer això es revisen estudis desenvolupats, tant des del punt de vista de l'estudiant sord com de l'oient. A partir dels resultats obtinguts s'explicita la funció del mestre docent en tot procés cooperatiu en el qual estigui immers un deficient auditiu.
Article Details
Com citar
Cambra, Cristina; and Laborda Molla, Cristina. “Funció del mestre en l’aplicació de l’aprenentatge cooperatiu en una aula d’integració amb alumnes sords”. Educar, no. 22, pp. 295-9, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20696.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Cristina Laborda Molla, Màrius Martínez Muñoz, Mecanismos de seguimiento, coordinación y aseguramiento de la calidad en la transformación de una titulacion en base a los criterios del EEES , Educar: 2007: Núm.: 40 La construcció de l’espai europeu. La construcción del espacio europeo de educación superior
- Cristina Cambra, Percepción de la sordera y la integración por parte del alumnado sin necesidades educativas especiales , Educar: 2005: Núm.: 36 Les representacions a l'ensenyament. Las representaciones en la enseñanza
- Màrius Martínez Muñoz, Cristina Laborda Molla, Presentació , Educar: 2007: Núm.: 40 La construcció de l’espai europeu. La construcción del espacio europeo de educación superior