Funció del mestre en l'aplicació de l'aprenentatge cooperatiu en una aula d'integració amb alumnes sords

Main Article Content

Cristina Cambra
Cristina Laborda Molla
Amb l'objectiu d'explorar l'efecte de l'aprenentatge cooperatiu, vist com una via alternativa al sistema tradicional d'adquisició de continguts escolars i com una eina facilitadora de la integració dels alumnes sords o amb deficiències auditives, es vol observar com actua en les relacions interpersonals d'aquest tipus d'alumnat. Per fer això es revisen estudis desenvolupats, tant des del punt de vista de l'estudiant sord com de l'oient. A partir dels resultats obtinguts s'explicita la funció del mestre docent en tot procés cooperatiu en el qual estigui immers un deficient auditiu.

Article Details

Com citar
Cambra, Cristina; and Laborda Molla, Cristina. “Funció del mestre en l’aplicació de l’aprenentatge cooperatiu en una aula d’integració amb alumnes sords”. Educar, no. 22, pp. 295-9, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20696.