Resum
A partir de les paradoxes que ens proposa l'època en aquest text s'articula com l'acompanyament en salut mental va dirigit a afavorir el vincle social. Però, per a això, s'ha de tenir en compte la subjectivirat, les particularitats de cada subjecte, la seva responsabilitat i el dret a l'anonimat. L'experiència d'acompanyament de la Fundació Cassià Just amb persones amb especial fragilitat, és marcada per un tret, el de la dignitat.Paraules clau
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull