Resum
Actualment vivim immergits en un estat de saturació de productes, d'informació i d'imatges. Les noves tecnologies han generat canvis tant en els mecanismes de producció, en les nostres relacions, com en la manera de comprendre allò que ens envolta. Aquí hi ha tot un seguit de reflexions que han envoltat un interès per a treballar amb els adolescenls, una mirada crítica a partir de la cultura visual i les noves tecnologies. Es presenten diferents eines que ajudin a desenvolupar estratègies per a treballar amb els nois i noies des de la imatge i els nous mitjans, i s'exposa una experiència.Paraules clau
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull