Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Educació i Història: revista d'història de l'educació
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 37: gener-juny de 2021
TEMA MONOGRÀFIC
Presentació. Infantesa, arts i educació: reptes metodològics en la historiografia educativa
Pere Capellà Simó, Llorenç Gelabert Gual
9-15
PDF
PDF (English)
PDF (Castellano)
Orientacions pedagògiques del pintor Fèlix Mestres i Borrell (1873-1933): l’ensenyament primari
Pere Capellà Simó
17-51
PDF
PDF (Castellano)
PDF (English)
Gaston Quénioux et la réforme de l’enseignement du dessin au début du xxe siècle en France
Renaud d’Enfert
53-82
PDF
PDF (English)
PDF (Castellano)
Manuel Borguñó y la educación musical en las escuelas del Ateneu Igualadí de la Classe Obrera (1921-1930)
Javier González Martín
83-105
PDF
PDF (English)
PDF (Castellano)
200 cançons d’abans de la guerra del 36 a les escoles de Mallorca
Miquel Jaume Campaner
107-134
PDF
PDF (Castellano)
PDF (English)
Els manuals de dibuix de Luis Gil de Vicario
Esther Collados Cardona
135-163
PDF
PDF (Castellano)
PDF (English)
International dissemination of Zoltán Kodály’s concept of musical education
Zsuzsanna Polyák, Gábor Bodnár
165-194
PDF
PDF (English)
PDF (Castellano)
Música i escola a terres de parla catalana: influències de la metodologia Segarra en la seva implementació
Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas
195-220
PDF
PDF (Castellano)
PDF (English)
INFORMACIÓ SOBRE ELS AUTORS DELS ARTICLES
Informació sobre els autors dels articles
Redacció Revista
223-225
PDF
PDF (English)
PDF (Castellano)