Presentació. Infantesa, arts i educació: reptes metodològics en la historiografia educativa
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Pere Capellà Simó
Universitat de les Illes Balears. GEDHE-IRIE (Espanya)
Llorenç Gelabert Gual
Universitat de les Illes Balears. GEDHE-IRIE (Espanya)
Article Details
Com citar
Capellà Simó, Pere; and Gelabert Gual, Llorenç. “Presentació. Infantesa, arts i educació: reptes metodològics en la historiografia educativa”. Educació i Història: revista d’història de l’educació, no. 37, pp. 9-15, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/379408.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas, Música i escola a terres de parla catalana: influències de la metodologia Segarra en la seva implementació , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 37: gener-juny de 2021
- Llorenç Gelabert Gual, Francesca Comas Rubí, El Fons fotogràfic de l'Escolania de Lluc , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 23: (gener-juny 2014)
- Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas, L'Ateneu Científic, Literari, Artístic i la culturització musical a Menorca (1905-1936) , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 22: (juliol-desembre 2013)
- Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas, Imatge, formació religiosa i educació a la revista il·lustrada Lluc (1921-1973) , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 24: (juliol - desembre 2014)
- Pere Capellà Simó, La Història de la joguina: estat de la qüestió d'una reconstrucció disciplinària , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 24: (juliol - desembre 2014)
- Llorenç Gelabert Gual, Dues iniciatives en l'àmbit no formal de l'ensenyament musical a Mallorca (1977-1995) , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 20: (juliol-desembre 2012)
- Pere Capellà Simó, Orientacions pedagògiques del pintor Fèlix Mestres i Borrell (1873-1933): l’ensenyament primari , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 37: gener-juny de 2021