Preguntes i respostes d'un procés d'ensenyament-aprenentatge relatiu a la competència social i ciutadana realitzat des de l'Educació Física
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Sergio Moneo
Albert Batalla Flores
Francesc Buscà Donet
Aquest article té com propòsit mostrar les qüestions sorgides durant el procés d'anàlisi d'una investigació de caràcter qualitatiu, concretament relativa a un estudi de cas, en la qual es pretenia identificar la viabilitat de la capoeira per a aconseguir afavorir, en els/les alumnes de 6è curs de Primària, l'adquisició de la competència social i ciutadana des de l'àrea de l'Educació Física. Al respecte, mentre que les preguntes tenen una vinculació amb diferents aspectes del procés/aprenentatge realitzat, les respostes aporten informació per als docents que vulguin generar un procés d'ensenyament-aprenentatge de tipus competencial.
Paraules clau
proceso competencial de enseñanza–aprendizaje, competencia social y ciudadana, capoeira, educación física
Article Details
Com citar
Moneo, Sergio et al. “Preguntes i respostes d’un procés d’ensenyament-aprenentatge relatiu a la competència social i ciutadana realitzat des de l’Educació Física”. Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas, no. 2, pp. 24-42, https://raco.cat/index.php/Didacticae/article/view/328814.
Drets
Drets d'autor
Els autors conserven els drets d'autoria i otorguen a la revista el dret de primera publicació de l'obra.
Els textos publicats a Didacticae estan sota una llicència de Reconeixement - Compartir igual 4.0 Espanya de Creative Commons.
Per poder esmentar els treballs s'ha de citar la font (Didacticae) i l'autor del text.
Didacticae no accepta cap responsabilitat pels punts de vista i les declaracions fetes pels autors en els seus treballs.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Francesc Buscà Donet, Laura Domingo Peñafiel, Roser Boix Tomàs, Incidència de la metodologia en l'avaluació de les competències bàsiques a l'escola rural: El cas de la competència lingüística , Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas: Núm. 4 (2018)