Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
English
Castellano
Català
Toggle navigation
Current
Archives
About
About the Journal
Contact
Subjects
Home
Archives
2015: Num.: 28
Reviews
Tecnologías, desarrollo universitario y pluralidad cultural
Mª Ángeles Hernández Prados
163-165
HTML (Castellano)
Peer Review Articles
Propuestas didácticas para el uso de Internet y de la pizarra digital en contextos de educación bilingüe
Miquel Molina Oltra, Agnese Sampietro
1-18
HTML (Castellano)
Approach to the phenomenon of m-learning in English teaching
Sergio García, Javier Fombona
19-36
HTML
Computer assisted language learning and the internationalisation of the Portuguese language in higher education contexts
Ana Sevilla-Pavón
37-44
HTML
Web 2.0 en educación superior: formación, actitud, uso, impacto, dificultades y herramientas
Angel Boza Carreño, Sara Conde Vélez
45-58
HTML (Castellano)
Posibilidades didácticas de las herramientas Moodle para producción de cursos y materiales educativos
José Javier Romero Díaz de la Guardia, Tomás Sola Martínez, Juan Manuel Trujillo Torres
59-76
HTML (Castellano)
Uso del Smartphone y su reflejo en la escritura entre estudiantes de secundaria bilingües gallego – español
Milagros Torrado Cespón
77-90
HTML (Castellano)
The conversational framework and the ISE “Basketball Shot” video analysis activity
Vincent English, Yvonne Patricia Crotty, Margaret Anne Farren
91-101
HTML
Evaluación de los estudiantes y docentes sobre las Tecnologías de Información y Comunicación en los procesos de enseñanza – aprendizaje: una mirada desde la carrera de Sociología de la UC Temuco. Un estudio de caso.
Claudio Alejandro Escobedo Seguel, Eduardo Alberto Arteaga Viveros
102-122
HTML (Castellano)
The Effects of Images on Multiple-choice Questions in Computer-based Formative Assessment
Juan-Fernando Martín-SanJosé, María Carmen Juan Lizandra, Roberto Vivó, Francisco Abad
123-144
HTML
Professors’ perceptions of distance education in virtual environments: The case of the Education Faculty of University of Al-Yarmouk (Jordan)
Oassim Mahmoud Oassim-Al-shboul, Clemente Rodríguez Sabiote, José Álvarez-Rodríguez
142-162
HTML