ISSN electrònic: 2013-9144

Digital Education Review és una publicació electrònica coeditada per l'Observatori d'Educació Digital (OED) i el Grup de Recerca Ensenyament i Aprenentatge Virtual (GREAV) de la Universitat de Barcelona. Analitzar l'impacte de les TIC i les noves formes d'alfabetització i aprenentatge en entorns digitals són els principals focus d'interès de la publicació, que inclou articles de caràcter teòric, pràctic o experimental, així com ressenyes de llibres, programes informàtics, llocs web o tesis doctorals. Es publica en castellà i anglès i és d'accés obert.

Anteriorment s'editava amb el títol Interactive educational multimedia: IEM.

Actualment DER està indexada a Latindex, ERIC, DICE, DOAJ, ULRICH, DIALNET, MIAR, Carhus Plus, CRUE-REBIUN, E-Revistas, EBSCO i RESH.

Núm. 45 (2024): Number 45, June 2024 [Monographic] Artificial intelligence from the perspective of educability

Implicacions filosòfiques, ètiques i pedagògiques de l'ús de la intel·ligència artificial en educació

Raúl Arango Pérez, Antonio Lovato Sagrado, Eric Ortega González, Laura Fontán de Bedout

29-36

Creativitat i intel·ligència artificial: un cas d'estudi amb futurs mestres

Isabel Pont-Niclos, Yolanda Echegoyen-Sanz, Patricia Orozco-Gómez, Antonio Martín-Ezpeleta

91-97

Ensenyar IA a la propera generació: un enfocament humanista

Mariela Destéfano, Anna Trifonova, Mario Barajas

115-123

No totes les eines de la IA són iguals. Anàlisi d'aplicacions intel·ligents per a l'ensenyament universitari

Manuel Area-Moreira, Annachiara Del Prete, Ana Luisa Sanabria-Mesa, María Belén Sannicolás-Santos

141-149

Veure tots els números