Opinió del professorat sobre la utilització de l’aula digital a les classes de Ciències de secundària. Projecte ADIGIC
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Carme Grimalt-Álvaro
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Roser Pintó Casulleras
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
L’article descriu l’opinió del professorat de ciències de secundària sobre la implementació del projecte EduCAT2. 0 així com les potencialitats i limitacions que comporta l’ús de noves tecnologies a l’aula. Els resultats s’han obtingut a partir de l’anàlisi de les respostes recollides d’una enquesta dirigida als docents, distribuïda durant el curs 2011–2012 i principis del 2012–2013 (N=154).
Article Details
How to Cite
Grimalt-Álvaro, Carme; and Pintó Casulleras, Roser. “Opinió del professorat sobre la utilització de l’aula digital a les classes de Ciències de secundària. Projecte ADIGIC”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 24, pp. 35-41, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263951.
Most read articles by the same author(s)
- Cristina Simarro Rodríguez, Digna Couso Lagarón, Roser Pintó Casulleras, Indagació basada en la modelització : un marc per al treball pràctic , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 25 (2013): Juny
- Esperança Carrió, Roser Pintó Casulleras, I tanmateix es mou! La relativitat del moviment a 2n d’ESO , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 31 (2016): Juny
- Raquel Rios Font, Roser Pintó Casulleras, Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 24 (2013): Març
- David Ferrer Sánchez, Roser Pintó Casulleras, Les concepcions de l’alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d’una Unitat Didàctica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 31 (2016): Juny
- Víctor López Simó, Roser Pintó Casulleras, Per què les imatges científiques poden ser problemàtiques per a l’ensenyament de les ciències?. L’exemple de l’estructura, el color i la forma d’una imatge científica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 20 (2011): Núm.: 20 Desembre
- Carme Grimalt-Álvaro, Víctor López Simó, 10 periodic tables for a year filled with chemistry. A revision of the International Year of the Periodic Table in secondary schools in Catalonia , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 38 (2019)