Involucrant a l’alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Èlia Tena Gallego
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
Anna Garrido Espeja
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
Zoila Babot
Centre de Recerca en Agrigenòmica
En els últims anys ha anat creixen el nombre d’iniciatives que estableixen col·laboracions entre alumnat i científics professionals. El present article, ofereix un exemple de taller d’aquest tipus que involucra a alumnat de 5è i 6è de primària en Pràctiques Científiques anàlogues a les dels científics del CRAG. Aquest taller permet als alumnes consolidar coneixements sobre les plantes i construir una primera idea de mutació. A més a més, laparticipació en aquest taller permet a l’alumnat desenvolupar una visió més positiva i propera de la ciència real així com despertar el seu interès per la recerca científica y la feina dels investigadors.
Paraules clau
Educació Primària, Tallers Científics, Model ésser viu, plantes
Article Details
Com citar
Tena Gallego, Èlia et al. “Involucrant a l’alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 35, pp. 2-8, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/339221.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Carme Grimalt Álvarez, Digna Couso Lagarón, Èlia Tena Gallego, "El robot de les emocions", un projecte per estudiar la funció de relació a primaria , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 36 (2018)
- Anna Garrido Espeja, Cristina Simarro Rodríguez, El nou marc d’avaluació de la competència científica PISA 2015 : revisió i reflexions didàctiques , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 28 (2014): Juny
- Anna Garrido Espeja, Digna Couso Lagarón, La competència d'ús de proves científiques : quines dimensions es promouen a les activitats de l'aula de ciències? , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 24 (2013): Març