Involucrant a l’alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants

Main Article Content

Èlia Tena Gallego
Anna Garrido Espeja
Zoila Babot
En els últims anys ha anat creixen el nombre d’iniciatives que estableixen col·laboracions entre alumnat i científics professionals. El present article, ofereix un exemple de taller d’aquest tipus que involucra a alumnat de 5è i 6è de primària en Pràctiques Científiques anàlogues a les dels científics del CRAG. Aquest taller permet als alumnes consolidar coneixements sobre les plantes i construir una primera idea de mutació. A més a més, laparticipació en aquest taller permet a l’alumnat desenvolupar una visió més positiva i propera de la ciència real així com despertar el seu interès per la recerca científica y la feina dels investigadors.
Paraules clau
Educació Primària, Tallers Científics, Model ésser viu, plantes

Article Details

Com citar
Tena Gallego, Èlia et al. “Involucrant a l’alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 35, pp. 2-8, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/339221.