"El robot de les emocions", un projecte per estudiar la funció de relació a primaria

Main Article Content

Carme Grimalt Álvarez
Digna Couso Lagarón
Èlia Tena Gallego
En aquest article es presenta una proposta educativa per promoure la construcció de diverses idees sobre la funció de relació dels éssers vius a partir d’un repte inicial: dissenyar i construir un robot que pugui expressar algunes emocions. El disseny es basa en una metodologia ABP (Aprenentatge Basat en Projectes) i s’estructura al voltant de 5 etapes: presentació del repte i exploració d’idees prèvies, realització d’experiències, estructuració i extensió i comunicació final. Aquest projecte es va realitzar amb col·laboració amb la Fundació Autònoma Solidària (FAS) i es va implementar en el programa CROMA 2.0 en el curs 2017-2018 amb infants de 5è i 6è de primària.
Paraules clau
ABP, funció relació, cicle superior, biologia, ésser viu,

Article Details

Com citar
Grimalt Álvarez, Carme et al. “‘El robot de les emocions’, un projecte per estudiar la funció de relació a primaria”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 36, pp. 1-7, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/352257.