Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 13 Núm. 1 (2020): Febrer/Març 2020
Nota dels Editors
Nota dels Editors
Xavier Fontich Vicens, Emilee Moore
5-10
PDF
Autors Convidats
Les transformacions de la lectura a l’aula
Teresa Colomer Martínez
11-21
PDF
Articles
Reciclant Brossa: una experiència didàctica de poesia experimental en la formació inicial de mestres
Elisabet Contreras Barceló, Julieta Torrents Sunyol
23-42
PDF
La relació entre la motivació intrínseca/extrínseca i l’habilitat de parlar anglès L2 entre els estudiants masculins i femenins iranians de EFL
Gholamreza Salehpour, Ali Roohani
43-59
PDF (English)
Tractament automàtic de les intervencions dels docents en el tercer i cinquè any a França i Itàlia: entre la gramàtica i el contingut
Sara Mazziotti
61-76
PDF (Français (Canada))
Ressenyes
Ressenya: Enseñar y aprender lenguas en un modelo educativo plurilingüe. Metodologías y estrategias para el desarrollo de proyectos educativos y para la práctica docente, per Mònica Pereña, 2018
Maria Teresa Sans Bertran
77-82
PDF (Castellano)
Entrevistes
Una entrevista amb Jonathan Rosa, expert en llengua, raça i educació
Lídia Gallego-Balsà
83-88
PDF (English)