THUTOAH - La teoria hologràfica de l’univers de la història de l’art

Main Article Content

Suzanne Treister

Aquest text és una edició de la transcripció d’àudio d’entrevistes amb els científics John Ellis, Alessandra Gnecch i Wolfgang Lerche contingudes en el meu vídeo La teoria hologràfica de l’univers de la història de l’art (THUTOAH). THUTOAH investiga el principi hologràfic de l’univers i la teoria que el nostre univers es podria entendre com un holograma vast i complex. A més, planteja la hipòtesi que, més enllà dels contextos i imperatius històrics de l’art reconeguts, els artistes podrien haver estat intentant descriure inconscientment la naturalesa hologràfica de l’univers. Com que projecta més de 25.000 imatges cronològiques de la història de l’art (des de les pintures rupestres fins a l’art contemporani global, incloent l’art alternatiu i psicodèlic), THUTOAH també ens remet a les accions de l’accelerador de partícules del CERN, el Gran Col·lisionador d’Hadrons (LHC) mitjançant una seqüència en bucle de 25 imatges per segon. En paral·lel a aquesta colossal llibreria d’imatges, tenim una banda sonora d’entrevistes i aquarel·les dels físics teòrics del CERN, il·lustracions i articulacions del principi hologràfic. THUTOAH hipotetitza sobre una realitat que potser ja s’hagi intuït al llarg dels segles, una realitat més enllà de les representacions intencionals documentades de les realitats o estats alterats de consciència de caràcter espiritual, místic o transcendental: la realitat de la naturalesa hologràfica de l’univers.

Paraules clau
univers hologràfic, CERN, Treister

Article Details

Com citar
Treister, Suzanne. “THUTOAH - La teoria hologràfica de l’univers de la història de l’art”. Artnodes, no. 25, pp. 1-10, doi:10.7238/a.v0i25.3323.
Biografia de l'autor/a

Suzanne Treister, CERN

Suzanne Treister és una artista resident a Londres. Inicialment reconeguda en la dècada de 1980 com a pintora, s’ha convertit en una pionera pel que fa al camp digital, les noves formes de comunicació i internet des del començament de la dècada de 1990, treballant amb tecnologies emergents, desenvolupant mons ficticis i organitzacions col·laboratives internacionals. La seva obra se centra en la relació entre les noves tecnologies, la societat, els sistemes de creences alternatius i els futurs potencials de la humanitat.

Articles similars

1 2 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.