Aprenentatge de fets i conceptes en educació física. Una proposta metodològica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Un dels principals elements de preocupació de la majoria d’especialistes en Educació Física és com arribar a transmetre d’una forma significativa els continguts teòrics als seus alumnes. Aquest objectiu no sempre s’aconsegueix, perquè hi ha molts problemes a l’hora de transmetre’ls. Les investigacions en la matèria mostren que un dels grans problemes és el desconeixement que tenen molts professors de com portar els coneixements teòrics a les classes d’Educació Física, expressats en fets, conceptes i sistemes conceptuals. Insuficiència que es troba associada al mateix procés de formació inicial i permanent pel que fa a què, com i quan ensenyar i avaluar fets i conceptes en Educació Física. Així doncs, l’objectiu de l’article següent consisteix a donar respostes a aquests interrogants científics i mostrar una proposta pràctica mitjançant un enfocament integral físicoeducatiu en les classes d’Educació Física.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Juan Antonio Moreno Murcia, Pedro Hellín Gómez, Mª Gloria Hellín Rodríguez, Pensament de l’alumne sobre l’educació física segons l’edat , Apunts. Educació física i esports: Vol. 3 Núm. 85 (2006)
- Juan Antonio Moreno Murcia, Proposta d'un model comprensiu de l'aprenentatge de les activitats aquàtiques a través del joc , Apunts. Educació física i esports: Vol. 2 Núm. 52 (1998)
- Pedro Luis Rodríguez García, Juan Antonio Moreno Murcia, Justificació de la continuïtat en el treball d'estirada muscular per a l'assoliment de millores en els índexs d'amplitud articular , Apunts. Educació física i esports: Vol. 2 Núm. 48 (1997)
- Apolonia Albarracín Pérez, Juan Antonio Moreno Murcia, Anàlisi dels continguts i activitats exercides a les classes d’activitats aquàtiques: una proposta per a l’ensenyament secundari , Apunts. Educació física i esports: Vol. 3 Núm. 109 (2012)
- Juan Antonio Moreno Murcia, Cornelio Águila Soto, Fernanda Borges Silva, La socialització en la pràctica fisicoesportiva de caràcter recreatiu: predictors dels motius socials , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 103 (2011)
- Ana Pavón Lores, Juan Antonio Moreno Murcia, Melchor Gutiérrez Sanmartín, Álvaro Sicilia Camacho, Motius de pràctica fisicoesportiva segons l’edat i el gènere en una mostra d’universitaris , Apunts. Educació física i esports: Vol. 2 Núm. 76 (2004)
- Juan Antonio Moreno Murcia, Melchor Gutiérrez Sanmartín, La gestió de les instal·lacions aquàtiques cobertes , Apunts. Educació física i esports: Vol. 3 Núm. 57 (1999)