APOYAR PASO A PASO. El aprendizaje de niños y niñas con necesidades especiales en el aula de infantil Susan R. Sandall e Illene S. Schwartz Madrid. Kaleida. 2013
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Teresa Huguet
Article Details
Com citar
Huguet, Teresa. “APOYAR PASO A PASO. El aprendizaje de niños y niñas con necesidades especiales en el aula de infantil: Susan R. Sandall e Illene S. Schwartz Madrid. Kaleida. 2013”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 43, pp. 83-85, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/367909.
Drets
(c) Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 2015
Articles més llegits del mateix autor/a
- Teresa Huguet, Ramon Almirall, NOU DECRET, NOVES PERSPECTIVES PER A L’EDUCACIÓ INCLUSIVA: Entrevista amb la Subdirectora General d'Ordenació i Atenció a la Diversitat de la Generalitat de Catalunya, Sra. Mercè Esteve , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 47 (2017): Setembre 2017 (2a. època)
- Ramon Almirall, Teresa Huguet, A propòsit de l’actualitat de la innovació educativa: entrevista amb Antoni Zabala , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 50 (2019): Maig 2019
- Teresa Huguet, PER QUÈ ALS NENS NO ELS AGRADA ANAR A L’ESCOLA Daniel T. Willingham , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 44 (2016): Març 2016 (2a època)
- Teresa Huguet, Què és LECXIT? , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 41 (2014): Novembre 2014 (2a època)
- Teresa Huguet, El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 53 (2020): Novembre 2020