APOYAR PASO A PASO. El aprendizaje de niños y niñas con necesidades especiales en el aula de infantil Susan R. Sandall e Illene S. Schwartz Madrid. Kaleida. 2013
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Teresa Huguet
Article Details
How to Cite
Huguet, Teresa. “APOYAR PASO A PASO. El aprendizaje de niños y niñas con necesidades especiales en el aula de infantil: Susan R. Sandall e Illene S. Schwartz Madrid. Kaleida. 2013”. Fields of Educational Psychology and Counselling, no. 43, pp. 83-85, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/367909.
Rights
(c) Fields of Educational Psychology and Counselling, 2015
Most read articles by the same author(s)
- Teresa Huguet, Ramon Almirall, NEW DECREE, NEW PERSPECTIVES FOR INCLUSIVE EDUCATION: Interview with the Deputy for Management and Attention to Diversity of the Generalitat de Catalunya, Mrs. Mercè Esteve , Fields of Educational Psychology and Counselling: No. 47 (2017): September 2017 (2nd time)
- Ramon Almirall, Teresa Huguet, A propòsit de l’actualitat de la innovació educativa: entrevista amb Antoni Zabala , Fields of Educational Psychology and Counselling: No. 50 (2019): May 2019
- Teresa Huguet, PER QUÈ ALS NENS NO ELS AGRADA ANAR A L’ESCOLA Daniel T. Willingham , Fields of Educational Psychology and Counselling: No. 44 (2016): Març 2016 (2a època)
- Teresa Huguet, Què és LECXIT? , Fields of Educational Psychology and Counselling: No. 41 (2014): Novembre 2014 (2a època)
- Teresa Huguet, El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal , Fields of Educational Psychology and Counselling: No. 53 (2020): November 2020