NOU DECRET, NOVES PERSPECTIVES PER A L’EDUCACIÓ INCLUSIVA: Entrevista amb la Subdirectora General d'Ordenació i Atenció a la Diversitat de la Generalitat de Catalunya, Sra. Mercè Esteve
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Teresa Huguet
Àmbits de Psicopedagogia i Orientació
Ramon Almirall
Àmbits de Psicopedagogia i Orientació
Article Details
Com citar
Huguet, Teresa; and Almirall, Ramon. “NOU DECRET, NOVES PERSPECTIVES PER A L’EDUCACIÓ INCLUSIVA: Entrevista amb la Subdirectora General d’Ordenació i Atenció a la Diversitat de la Generalitat de Catalunya, Sra. Mercè Esteve”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 47, pp. 6-13, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/366981.
Drets
(c) Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 2017
Articles més llegits del mateix autor/a
- Teresa Huguet, APOYAR PASO A PASO. El aprendizaje de niños y niñas con necesidades especiales en el aula de infantil , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 43 (2015): Novembre 2015 (2a època)
- Ramon Almirall, Teresa Huguet, A propòsit de l’actualitat de la innovació educativa: entrevista amb Antoni Zabala , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 50 (2019): Maig 2019
- Ramon Almirall, Casa ! ACOMPANYAR LA RESILIÈNCIA DES DE L’ESCOLA , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 44 (2016): Març 2016 (2a època)
- Ramon Almirall, RECUPERAR LA MIRADA AL SUBJECTE I L’ENFOCAMENT COMUNITARI, EN LA COL·LABORACIÓ SALUT MENTAL-EDUCACIÓ , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 44 (2016): Març 2016 (2a època)
- Teresa Huguet, PER QUÈ ALS NENS NO ELS AGRADA ANAR A L’ESCOLA Daniel T. Willingham , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 44 (2016): Març 2016 (2a època)
- Teresa Huguet, Què és LECXIT? , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 41 (2014): Novembre 2014 (2a època)
- Teresa Huguet, El papel de los Centros de Educación Especial en el proceso hacia sistemas educativos más inclusivos. Cuatro estudios de casos: Newham (UK), New Brunswick (Canadá), Italia y Portugal , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 53 (2020): Novembre 2020