ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I INNOVACIÓ EDUCATIVA: PERCEPCIÓ DELS PROFESSIONALS EN ORIENTACIÓ EDUCATIVA
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Aquest estudi analitza el grau de satisfacció del professor de l'especialitat d'orientació educativa amb relació a
l'atenció a la diversitat, la col·laboració amb l'Equip d'Assessorament i Orientació Psicopedagògic (EAP) i els
ajuts que ofereix al professorat per innovar i millorar la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge
[1]. Els participants van ser 59 professors d'orientació educativa de diversos centres d'educació secundària
de Catalunya que van contestar un qüestionari de respostes tancades en format d'escala Likert. Els resultats
indiquen que, en general, els professors en orientació educativa estan satisfets amb la seva participació en les
mesures d'atenció a la diversitat i la col·laboració amb els EAP, però ho estan menys pel que fa a les ajudes
que ofereixen en relació amb la innovació i millora dels processos d'ensenyament i aprenentatge dels centres
educatius.
Article Details
(c) Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 2015
Articles més llegits del mateix autor/a
- Eva Liesa, Paula Mayoral, Pot haver-hi innovació sense recerca? Una proposta des de les comunitats d'indagació , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 50 (2019): Maig 2019
- Eva Liesa, Paula Mayoral, Els processos d’indagació cooperativa en els centres escolars: valoracions d’algunes experiències , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 53 (2020): Novembre 2020
- Jesús Canelo, Eva Liesa, Els incidents crítics a les aules de Pràcticum universitari , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 52 (2020): Abril 2020