ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I INNOVACIÓ EDUCATIVA: PERCEPCIÓ DELS PROFESSIONALS EN ORIENTACIÓ EDUCATIVA

Main Article Content

Maribel Cano
Eva Liesa
Paula Mayoral

Aquest estudi analitza el grau de satisfacció del professor de l'especialitat d'orientació educativa amb relació a
l'atenció a la diversitat, la col·laboració amb l'Equip d'Assessorament i Orientació Psicopedagògic (EAP) i els
ajuts que ofereix al professorat per innovar i millorar la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge
[1]. Els participants van ser 59 professors d'orientació educativa de diversos centres d'educació secundària
de Catalunya que van contestar un qüestionari de respostes tancades en format d'escala Likert. Els resultats
indiquen que, en general, els professors en orientació educativa estan satisfets amb la seva participació en les
mesures d'atenció a la diversitat i la col·laboració amb els EAP, però ho estan menys pel que fa a les ajudes
que ofereixen en relació amb la innovació i millora dels processos d'ensenyament i aprenentatge dels centres
educatius.

Paraules clau
Atenció a la diversitat, orientació, professorat, assessorament psicopedagògic

Article Details

Com citar
Cano, Maribel et al. “ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I INNOVACIÓ EDUCATIVA: PERCEPCIÓ DELS PROFESSIONALS EN ORIENTACIÓ EDUCATIVA”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 43, pp. 31-39, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/367845.