Psychosocial impact of COVID-19: Some evidence, many doubts to be clarified
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Andrés Chamarro
Universitat Autònoma de Barcelona
Article Details
How to Cite
Chamarro, Andrés. “Psychosocial impact of COVID-19: Some evidence, many doubts to be clarified”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 38, no. 1, pp. 9-12, doi:10.51698/aloma.2020.38.1.9-10.
Rights
(c) ©Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna Universitat Ramon Llull0
Most read articles by the same author(s)
- Samuel García-Lanzo, Andrés Chamarro, Basic psychological needs, passion and motivations in amateur and semi-professional eSports players , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 36 No. 2 (2018)
- Gloria Besoli, Núria Palomas, Andrés Chamarro, Uso del móvil en padres, niños y adolescentes: Creencias acerca de sus riesgos y beneficios / Mobile phone use in parents, children and adolescents: Beliefs about risks and benefits , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 36 No. 1 (2018)
- Frederic Gil, Georgina del Valle, Ursula Oberst, Andrés Chamarro, Nuevas tecnologías ¿Nuevas patologías? El Smartphone y el fear of missing out , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 33 No. 2 (2015)
- Andrés Chamarro, Verónica Martos, Eva Parrado Romero, Úrsula E. Oberst, Aspectos psicológicos del baile: Una aproximación desde el enfoque de la pasión , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: No. 29 (2011): Millora de la qualitat docent universitària
- Andrés Chamarro, Ursula Oberst, Emotional intelligence and social interest : are they related constructs? , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 30 No. 1 (2012)
- Héctor Fuster, Andrés Chamarro, Ursula Oberst, , Fear of Missing Out, online social networking and mobile phone addiction: A latent profile approach , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 35 No. 1 (2017)