Metodologies per a la coresponsabilitat en l’aprenentatge universitari

Cèlia Rosich, Montserrat Alguacil de Nicolás, Maria Carme Boqué Torremorell, M. Dolors Camarasa

29-45

Com formar i avaluar per competències per part dels tutors dels seminaris de Grau

Mercè Gimeno, Roser Vendrell, Carme Isanta, Eulàlia Arias

97-111

Materials de suport a l’ensenyament/aprenentatge per competències

Mercè Gimeno, Sofia Gallego Matas, Roser Vendrell, Carlos Moreno, Clara Gomis Bofill

113-130

La docència de l’avaluació psicològica des d’una perspectiva integradora i professionalitzadora

Eulàlia Arias, Olga Bruna, Ramon Echevarría, Josep A. Castillo, Judit Subirana, Sara Signo

173-187

Plantilla d’Observació i Avaluació de Competències (POAC): millora de la qualitat docent en l’avaluació psicològica

Eulàlia Arias, Meritxell Pacheco Pérez, Víctor Cabré, Josep A. Castillo, Ramon Echevarría, Antonia M. Gómez, Olga Herrero, Carles Pérez, Jordi Rusiñol

189-206

Desenvolupament de les competències transversals d’intervenció: disseny del seminari de 4t curs de psicologia

Núria Farriols, Victòria Fernández, Anna Vilaregut, Víctor Cabré, Sergi Corbella, Olga Bruna, Eulàlia Ros, Meritxell Pacheco Pérez, Maribel Cano, Antonio Chaves

207-226

La infidelidad en las películas de Woody Allen

Inés Aramburu, Carles Pérez Testor, Montse Davins-Pujols, Víctor Cabré, Manel Salamero

309-324

Los malestares psicológicos en la sociedad del bienestar

Antoni Talarn, Anna Rigat, Xavier Carbonell

325-340

Aspectos psicológicos del baile: Una aproximación desde el enfoque de la pasión

Andrés Chamarro, Verónica Martos, Eva Parrado Romero, Úrsula E. Oberst

341-350