Emotional intelligence and social interest : are they related constructs?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Andrés Chamarro
Ursula Oberst
Article Details
Com citar
Chamarro, Andrés; and Oberst, Ursula. “Emotional intelligence and social interest : are they related constructs?”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 30, no. 1, pp. 159-66, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/257083.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Xavier Carbonell, Ursula Oberst, Las redes sociales en línea no son adictivas , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 33 Núm. 2 (2015)
- Samuel García-Lanzo, Andrés Chamarro, Basic psychological needs, passion and motivations in amateur and semi-professional eSports players , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 36 Núm. 2 (2018)
- Gloria Besoli, Núria Palomas, Andrés Chamarro, Uso del móvil en padres, niños y adolescentes: Creencias acerca de sus riesgos y beneficios / Mobile phone use in parents, children and adolescents: Beliefs about risks and benefits , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 36 Núm. 1 (2018)
- Frederic Gil, Georgina del Valle, Ursula Oberst, Andrés Chamarro, Nuevas tecnologías ¿Nuevas patologías? El Smartphone y el fear of missing out , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 33 Núm. 2 (2015)
- Vanessa Renau, Úrsula Oberst, Samuel D. Gosling, Jordi Rusiñol, Ander Chamarro Lusar, Translation and validation of the Ten-Item-Personality Inventory into Spanish and Catalan , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 31 Núm. 2 (2013)
- Vanessa Renau, Xavier Carbonell Sánchez, Ursula Oberst, Redes sociales on-line, género y construcción del self , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 30 Núm. 2 (2012)
- Andrés Chamarro, Impacto psicosocial del COVID-19: algunas evidencias, muchas dudas por resolver , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 38 Núm. 1 (2020): Aloma
- Susana del Cerro Ramón, Cristina Rodríguez, Sara Vidal, Marta Escabrós, Ursula Oberst, Interpersonal perception of LinkedIn profiles and employability / Percepció interpersonal de perfils a LinkedIn i ocupabilitat , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 35 Núm. 2 (2017)
- Andrés Chamarro, Verónica Martos, Eva Parrado Romero, Úrsula E. Oberst, Aspectos psicológicos del baile: Una aproximación desde el enfoque de la pasión , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Núm. 29 (2011): Millora de la qualitat docent universitària
- Ursula Oberst, Editorial , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 34 Núm. 2 (2016)