L’avaluació de competències a l’Educació Superior: el cas d’un màster universitari

Main Article Content

Xavier Triadó-Ivern
Pilar Aparicio-Chueca
Amal Elasri-Ejjaberi
La implantació de les competències és una tasca que ha anat incorporant-se paulatinament pels docents de la universitat espanyola amb l’entrada en vigor del EEES. Tot i això, encara s’està lluny d’aconseguir nivells òptims d’avaluació de les mateixes. Aquest article permet reflexionar sobre algunes bones practiques al respecte i sobre les dificultats i limitacions que apareixen en voler implementar un canvi en les metodologies docents, en el marc d’un màster universitari. Els resultats indiquen el grau en què s’han avaluat i adquirit tant les competències genèriques com especifiques en l’educació superior.
Paraules clau
Educació superior, competències genèriques i especifiques, avaluació de competències, resultats d’aprenentatge

Article Details

Com citar
Triadó-Ivern, Xavier et al. “L’avaluació de competències a l’Educació Superior: el cas d’un màster universitari”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 6, no. 1, pp. 34-52, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/262008.

Articles més llegits del mateix autor/a