L’avaluació de competències a l’Educació Superior: el cas d’un màster universitari
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Xavier Triadó-Ivern
Universitat de Barcelona (UB)
Pilar Aparicio-Chueca
Universitat de Barcelona (UB)
Amal Elasri-Ejjaberi
Universitat de Barcelona (UB)
La implantació de les competències és una tasca que ha anat incorporant-se paulatinament pels docents de la universitat espanyola amb l’entrada en vigor del EEES. Tot i això, encara s’està lluny d’aconseguir nivells òptims d’avaluació de les mateixes. Aquest article permet reflexionar sobre algunes bones practiques al respecte i sobre les dificultats i limitacions que apareixen en voler implementar un canvi en les metodologies docents, en el marc d’un màster universitari. Els resultats indiquen el grau en què s’han avaluat i adquirit tant les competències genèriques com especifiques en l’educació superior.
Paraules clau
Educació superior, competències genèriques i especifiques, avaluació de competències, resultats d’aprenentatge
Article Details
Com citar
Triadó-Ivern, Xavier et al. “L’avaluació de competències a l’Educació Superior: el cas d’un màster universitari”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 6, no. 1, pp. 34-52, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/262008.
Drets
Drets d'autor
L’autor conserva els drets d’autoria, i concedeix a REIRE els drets de la primera publicació de l’article.
Tots els continguts inclosos a la Revista d'Innovació i Recerca en Educació estan subjectes a la llicència Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, que permet la reproducció, distribució i comunicació pública sempre que es reconegui l'autor i la revista.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Xavier Triadó-Ivern, Pilar Figuera, Pilar Aparicio-Chueca, María-Luisa Rodríguez, Natalia Jaría, Mercedes Torrado-Fonseca, Ernest Pons, Montserrat Freixa-Niella, Immaculada Dorio-Alcaraz, Màrius Domínguez-Amorós, Estudi de l'abandonament a les universitats públiques catalanes. L'anàlisi de dues cohorts de la base de dades UNEIX , REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació: 2010: Vol.: 3 Núm.: 2
- Pilar Aparicio-Chueca, Mercè Bernardo Vilamitjana, Marius Domínguez-Amorós, Amal Elasri-Ejjaberi, Irene Maestro-Yarza, Xavier Ma. Triadó i Ivern, Estudi descriptiu del rendiment acadèmic en els tres períodes de docència universitària durant la COVID-19 , REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació: Vol. 16 Núm. 1 (2023)