Experience and emotion consumption. Perspectives for innovation in tourism and leisure in Catalonia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Salvador , 1964- Anton Clavé
The development of leisure and tourism products is undergoing deep change from the perspective of both consumer expectations and the dynamics of places
Article Details
Com citar
Anton Clavé, Salvador , 1964-. “Experience and emotion consumption. Perspectives for innovation in tourism and leisure in Catalonia”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, no. 3, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/225430.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Identitat i turisme. Entre la imatge i la percepció , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Salvador , 1964- Anton Clavé, El consum d'experiències i emocions. Perspectives per a la innovació en turisme i oci a Catalunya , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - Desembre. Oportunitats de futur per a l'economia catalana
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Identity and tourism , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand