El consum d'experiències i emocions. Perspectives per a la innovació en turisme i oci a Catalunya
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Salvador , 1964- Anton Clavé
Productes d’oci/turisme,canvis profunds: des de la perspectiva de les expectatives dels consumidors i des del punt de vista de la dinàmica dels llocs
Article Details
Com citar
Anton Clavé, Salvador , 1964-. “El consum d’experiències i emocions. Perspectives per a la innovació en turisme i oci a Catalunya”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, no. 3, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/225295.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Identitat i turisme. Entre la imatge i la percepció , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Identity and tourism , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Experience and emotion consumption. Perspectives for innovation in tourism and leisure in Catalonia , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.