Identitat i turisme. Entre la imatge i la percepció
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Salvador , 1964- Anton Clavé
Article Details
Com citar
Anton Clavé, Salvador , 1964-. “Identitat i turisme. Entre la imatge i la percepció”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, vol.VOL 6, no. 5, pp. 156-65, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/218429.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Salvador , 1964- Anton Clavé, El consum d'experiències i emocions. Perspectives per a la innovació en turisme i oci a Catalunya , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - Desembre. Oportunitats de futur per a l'economia catalana
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Identity and tourism , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand
- Salvador , 1964- Anton Clavé, Experience and emotion consumption. Perspectives for innovation in tourism and leisure in Catalonia , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.