Mapas conceptuales. Una técnica para aprender

Main Article Content

Agustí Salvat

El grup de professors que han elaborat el llibre de diferents nivells educatius (des d’educació infantil fins a universitat), “Mapas conceptuales. Una técnica para aprender”, dirigit i coordinat per Antonio Ontoria, ja fa temps que analitza la forma d’acostar-se a la realitat concreta del treball a l’aula des d’una òptica constructivista. Els preocupa l’alumne i el seu aprenentatge: com facilitar-lo?. La resposta condueix al model d’aprenentatge potenciat a la reforma. Construir i compartir coneixements, aprendre significativament, aprendre a aprendre, ensenyar a pensar… són idees que han portat als autors a reflexionar sobre la pròpia pràctica docent amb els seus alumnes.

Paraules clau
Mapa conceptual, Constructivisme, Aprenentatge significatiu.

Article Details

Com citar
Salvat, Agustí. “Mapas conceptuales. Una técnica para aprender”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 8, p. 58, doi:10.17345/comeduc199558.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>