El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Agustí Salvat
Antoni Gavaldà
Saturnino Gimeno
M. Carmen Pérez
Isabel Viscarro
Luis Marqués
Albert Macaya
Àngels Ollé
Jaume Aymí
Luisa Girondo
Montserrat Ríos
Aquest article respon a què és el que entenen els mestres de les diverses àrees curriculars com a mestre competent i quins mecanismes activen per a formar-lo.
Paraules clau
currículum, mestre competent
Article Details
Com citar
Salvat, Agustí et al. “El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars?”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 15, pp. 4-9, doi:10.17345/comeduc20024-9.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Isabel Viscarro, Juego y desarrollo infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 2 (1991)
- Isabel Viscarro, Joan Fuguet, Juguem amb l’aigua. Una unitat de programació a l’Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)
- Isabel Viscarro, La psicomotricitat en el marc de l'Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 13 (2000)
- Agustí Salvat, Ideas científicas en la infancia y la adolescencia , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Isabel Viscarro, M. Assumpció Martínez, Dolors Cañabate, Contribució de la psicomotricitat al desenvolupament de les capacitats i a l’adquisició de competències en l’Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 23 (2010)
- Isabel Viscarro, M. Dolors Comí, M. Pilar Solé, Josepa Solsona, El material reutilitzat a les sessions de psicomotricitat , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 17 (2004)
- Albert Macaya, Arte, mente y cerebro , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 1 (1990)
- José Manuel Aja, Lluïsa Cortada, Roser Güell, Isabel Viscarro, Reflexions entorn a l’expressió corporal i comunicació com a bloc de continguts a l’Educació Primària , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)
- Isabel Viscarro, Cori Camps, Cori Camps, Mercè Rota, Mercè Rota, Psicomotricitat: Interacció entre Educació Especial i Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 11 (1998)
- Isabel Viscarro, Joan Fuguet, Treballem la psicomotricitat a parvulari , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 9 (1996)