Ideas científicas en la infancia y la adolescencia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Agustí Salvat
Les autores del llibre Ideas científicas en la infancia y la adolescencia, Rosalind Driver, Edith Guesne i Andrée Tiberghien, són excel·lents investigadores, també, en la didàctica de les ciències, han recopilat i estructurat els principals treballs sorgits al voltant de les concepcions científiques dels estudiants d'edats compreses entre els onze i els setze anys. Els escolars inicien l'aprenentatge de les ciències amb les seves pròpies idees i interpretacions dels fenòmens que van a estudiar, fins i tot quan encara no han rebut una instrucció sistemàtica en aquestes matèries. Les seves idees són el resultat natural de l'experiència quotidiana respecte a les activitats físiques pràctiques, dels comentaris d'altres persones i de la influència dels mitjans de comunicació social.
Paraules clau
Didàctica de les Ciències Experimentals, Educació Secundaria
Article Details
Com citar
Salvat, Agustí. “Ideas científicas en la infancia y la adolescencia”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 5, p. 55, doi:10.17345/comeduc199255.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Agustí Salvat, Mapas conceptuales. Una técnica para aprender , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)
- Agustí Salvat, Antoni Gavaldà, Saturnino Gimeno, M. Carmen Pérez, Isabel Viscarro, Luis Marqués, Albert Macaya, Àngels Ollé, Jaume Aymí, Luisa Girondo, Montserrat Ríos, El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars? , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Agustí Salvat, XIII Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Agustí Salvat, José Sánchez, Redescobrint la metodologia de la pressió hidrostàtica , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 3 (1991)
- Antoni Gavaldà, Josep Casanovas, Albert Macaya, M. Àngels Ollé, Agustí Salvat, La fotografia històrica com a mitjà per aprendre , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 20 (2007)
- Agustí Salvat, Experimentar amb els engranatges , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 13 (2000)
- Agustí Salvat, La ciència de la pseudociència astrològica , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Agustí Salvat, José Sánchez, Els científics a l'escola primària , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Agustí Salvat, Converses amb Mercè Izquierdo , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 19 (2006)
- Luisa Girondo, Agustí Salvat, Antoni Gavaldà, Antoni Santisteban, Albert Macaya, Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 14 (2001)