Redescobrint la metodologia de la pressió hidrostàtica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Agustí Salvat
José Sánchez
Des de fa temps, a l'ensenyament de les Ciències Experimentals es valora molt que els alumnes realitzin experiments tot seguint una metodologia científica fonamentada en la observació dels fenòmens, perquè diguin tot el que pensen sobre l'experiment analitzat i perquè formulin hipòtesis explicatives al respecte. En bona lògica sembla que aquest plantejament és el desitjable, però, de vegades, tan sols es fa damunt el paper, de cara a la galeria, i no perquè s'aprengui allò que es transmet.
Paraules clau
Didàctica de les Ciències Experimentals, Pressió hidrostàtica, Experiències de laboratori, Resultats experimentals.
Article Details
Com citar
Salvat, Agustí; and Sánchez, José. “Redescobrint la metodologia de la pressió hidrostàtica”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 3, pp. 30-33, doi:10.17345/comeduc199130-33.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Agustí Salvat, Ideas científicas en la infancia y la adolescencia , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Agustí Salvat, Mapas conceptuales. Una técnica para aprender , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)
- Agustí Salvat, Antoni Gavaldà, Saturnino Gimeno, M. Carmen Pérez, Isabel Viscarro, Luis Marqués, Albert Macaya, Àngels Ollé, Jaume Aymí, Luisa Girondo, Montserrat Ríos, El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars? , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Agustí Salvat, XIII Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Antoni Gavaldà, Josep Casanovas, Albert Macaya, M. Àngels Ollé, Agustí Salvat, La fotografia històrica com a mitjà per aprendre , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 20 (2007)
- Agustí Salvat, Experimentar amb els engranatges , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 13 (2000)
- Agustí Salvat, La ciència de la pseudociència astrològica , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Agustí Salvat, José Sánchez, Els científics a l'escola primària , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Agustí Salvat, Converses amb Mercè Izquierdo , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 19 (2006)
- Luisa Girondo, Agustí Salvat, Antoni Gavaldà, Antoni Santisteban, Albert Macaya, Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 14 (2001)