Redescobrint la metodologia de la pressió hidrostàtica

Main Article Content

Agustí Salvat
José Sánchez
Des de fa temps, a l'ensenyament de les Ciències Experimentals es valora molt que els alumnes realitzin experiments tot seguint una metodologia científica fonamentada en la observació dels fenòmens, perquè diguin tot el que pensen sobre l'experiment analitzat i perquè formulin hipòtesis explicatives al respecte. En bona lògica sembla que aquest plantejament és el desitjable, però, de vegades, tan sols es fa damunt el paper, de cara a la galeria, i no perquè s'aprengui allò que es transmet.
Paraules clau
Didàctica de les Ciències Experimentals, Pressió hidrostàtica, Experiències de laboratori, Resultats experimentals.

Article Details

Com citar
Salvat, Agustí; and Sánchez, José. “Redescobrint la metodologia de la pressió hidrostàtica”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 3, pp. 30-33, doi:10.17345/comeduc199130-33.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>