Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 2 (2011)
Articles
Elaboració, aplicació i anàlisi d’un protocol d’avaluació de la transferència de la formació contínua del professorat. Estudi avaluatiu
Marc Sampé Compte
7-25
PDF
Els grups interactius en les comunitats d’aprenentatge: una pràctica d’èxit per a la superació del fracàs escolar
Noemí Martín Casabona, Joan Cabré Olivé
27-42
PDF
Mobile Learning: aproximación conceptual y prácticas colaborativas emergentes
Mar Camacho Martí
43-50
PDF (Castellano)
Structured multisensory techniques in reading and learning patterns - some considerations
Ruth Falzon, Colin Calleja, Carmen Muscat
51-71
PDF (English)
Educar para ser hoy. Una perspectiva de educación diferente y creativa
M. Concepció Torres Sabaté
73-82
PDF (Castellano)
Recensions
Jordi Monés (2011) La pedagogia catalana al segle xx. Els seus referents. Lleida. Ed. Pagès/ IEC. 544pp.
Xavier Ferré Trill
85-88
PDF
Salvador Giner (coord.): Teoría sociológica moderna, Ed. Ariel, Barcelona, 2011, 678pp.
Xavier Ferré Trill
89-92
PDF
Investigacions
Formació per a la prevenció de la violència de gènere a la formació inicial de les persones professionals de l’educació i professorat universitari
Lidia Puigvert i Mallart, Carme Garcia Yeste, Aitor Gómez González
95-98
PDF
PERARES. Public Engagement with Research and Research Engagement with Society
Henk Mulder, Aitor Gómez González
99-100
PDF