New Corporate Social Responsibility Challenges: Sustainability, Social Commitment and Innovation
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Georgiana F. Grigore
Enric Ordeix
Josep Rom
Alin Stancu
Article Details
Cómo citar
Grigore, Georgiana F. et al. «New Corporate Social Responsibility Challenges: Sustainability, Social Commitment and Innovation». Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna, n.º 37, pp. 9-11, https://raco.cat/index.php/Tripodos/article/view/305908.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Francesc Torralba, Francesc Canosa, Antoni Bueso, Josep Rom, Montse Guillén, Sílvia Sivera, Joan Sabaté, Víctor Curto, Laura Ruano, Bernat López, Sandra Balsells, PANORÀMICA , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 21 (2007): Teleporqueria
- Josep Rom, Joan Sabaté, Publicitat i contracultura , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 18 (2006): L'home anunci. La publicitat en el món contemporani
- Josep Rom, Joan Sabaté, La neopublicitat, la comunicació publicitària en el temps dels twitters , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 28 (2011): Neopublicitat
- Gregory Payne, Enric Ordeix, Josep Rom, New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- María del Carmen Lahoz, Josep Rom, Are Brands Actually the Output of a Dialectical Process Between the Consumer and Companies? , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- Cristina de Balanzó Bono, Carles-Ermanno Gallucci, Josep Rom, Jaume López, Jaume Risquete, Begoña Herrero, Pilar Medina Bravo, Panoràmica , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 29 (2011): Talese, periodista
- Pavel Slutskiy, Enric Ordeix, Allocating Responsibility for the Damage from Deceptive PR-Materials Disseminated by the Media: A Thought Experiment , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- Enric Ordeix, James Gregory Payne, Josep-Lluís Micó-Sanz, New Crossroads in Managing Strategic Diplomacy to Advocate the UN-SDGs , Tripodos. Facultad de Comunicación y Relaciones Internacionales Blanquerna: Núm. 48 (2020)