Panoràmica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Cristina de Balanzó Bono
Carles-Ermanno Gallucci
Josep Rom
Jaume López
Jaume Risquete
Begoña Herrero
Pilar Medina Bravo
Article Details
Com citar
Balanzó Bono, Cristina de et al. “Panoràmica”. Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL, no. 29, pp. 139-4, https://raco.cat/index.php/Tripodos/article/view/265085.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Francesc Torralba, Francesc Canosa, Antoni Bueso, Josep Rom, Montse Guillén, Sílvia Sivera, Joan Sabaté, Víctor Curto, Laura Ruano, Bernat López, Sandra Balsells, PANORÀMICA , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 21 (2007): Teleporqueria
- Josep Rom, Joan Sabaté, Publicitat i contracultura , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 18 (2006): L'home anunci. La publicitat en el món contemporani
- Josep Rom, Joan Sabaté, La neopublicitat, la comunicació publicitària en el temps dels twitters , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 28 (2011): Neopublicitat
- Georgiana F. Grigore, Enric Ordeix, Josep Rom, Alin Stancu, New Corporate Social Responsibility Challenges: Sustainability, Social Commitment and Innovation , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 37 (2015): New Corporate Social Responsibility Challenges: Sustainability, Social Commitment and Innovation
- Gregory Payne, Enric Ordeix, Josep Rom, New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- María del Carmen Lahoz, Josep Rom, Are Brands Actually the Output of a Dialectical Process Between the Consumer and Companies? , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- Francesc-Marc Álvaro, Josep Maria Carbonell, Ferran Sáez Mateu, Jaume Risquete, La tematització i personalització de la informació digitalitzada i el seu impacte en la formació d'opinió pública , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 18 (2006): L'home anunci. La publicitat en el món contemporani