La neopublicitat, la comunicació publicitària en el temps dels twitters
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Josep Rom
Joan Sabaté
Introducció
Article Details
Com citar
Rom, Josep; and Sabaté, Joan. “La neopublicitat, la comunicació publicitària en el temps dels twitters”. Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL, no. 28, pp. 9-12, https://raco.cat/index.php/Tripodos/article/view/247467.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Francesc Torralba, Francesc Canosa, Antoni Bueso, Josep Rom, Montse Guillén, Sílvia Sivera, Joan Sabaté, Víctor Curto, Laura Ruano, Bernat López, Sandra Balsells, PANORÀMICA , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 21 (2007): Teleporqueria
- Josep Rom, Joan Sabaté, Publicitat i contracultura , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 18 (2006): L'home anunci. La publicitat en el món contemporani
- Georgiana F. Grigore, Enric Ordeix, Josep Rom, Alin Stancu, New Corporate Social Responsibility Challenges: Sustainability, Social Commitment and Innovation , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 37 (2015): New Corporate Social Responsibility Challenges: Sustainability, Social Commitment and Innovation
- Gregory Payne, Enric Ordeix, Josep Rom, New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- María del Carmen Lahoz, Josep Rom, Are Brands Actually the Output of a Dialectical Process Between the Consumer and Companies? , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 42 (2018): New Perspectives on Cross-Cultural Communication and Corporate Diplomacy
- Cristina de Balanzó Bono, Carles-Ermanno Gallucci, Josep Rom, Jaume López, Jaume Risquete, Begoña Herrero, Pilar Medina Bravo, Panoràmica , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 29 (2011): Talese, periodista
- Joan Sabaté, The Impact of Audience Measurement Institutions on Local Media. Study of the Catalonian Case , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 46 (2020): Accés universal i empoderament digital dels pobles davant de la bretxa desigual. Noves formes de diàleg i participació