Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 28 (2011): Neopublicitat
Monogràfic
Sumari 28 i crèdits
4-6
PDF
La neopublicitat, la comunicació publicitària en el temps dels twitters
Josep Rom, Joan Sabaté
9-12
PDF
Una mirada al consumidor de hoy (y de mañana) desde la publicidad
Gemma Domingo, Cristina Martorell
13-24
PDF
El digital 'out of home (dooh)' o 'digital signage', el otro marketing digital
David López Aranda
25-34
PDF
Neurociencias y estrategia publicitaria: redefiniendo el rol del inconsciente
Nuria Serrano Abad, Cristina De Balanzó Bono
35-50
PDF
Nuevas tendencias en la comunicación de los programas de marketing con causa en España
Carolina Sorribas Morales
51-62
PDF
Nuevos medios publicitarios: la influencia del mundo digital en la planificación de medios
Olga Solanas García, Glòria Carreras Margineda
63-82
PDF
Sobre el comportamiento de las marcas en los medios sociales: la lección de Lady Godiva
Sílvia Sivera-Bello
83-94
PDF
“La lliga dels magnats”. La Premier League i el negoci del futbol en l’era dels mitjans globals
Xavier Ginesta Portet
97-114
PDF
A la recerca d’una metodologia per a l’experiència mediàtica de la diàspora
Luis Concepción Sepúlveda
115-128
PDF
Gestión de la comunicación de crisis en secuestros: lecciones desde el “caso Alakrana”
José Carlos Losada Díaz, Rocío Zamora Medina
129-145
PDF
Xavier Vinader i Sánchez: periodisme i compromís
Xavier Vinader i Sánchez
145-152
PDF
No era la Catalunya impossible, era la Catalunya normal
Xavier Carmaniu Mainadé
155-160
PDF
Panoràmica
Francesc Barata, Sílvia Espinosa, Mercè Camins, Francesc Vilallonga, Maria Donadeu, Fernando De Felipe, Iván Gómez, Gemma Domingo, Jordi , 1962- Busquet i Duran, Sònia González, Quim Torra, Jaume Radigales
161-180
PDF
Notes de lectura
181-184
PDF