Cartes a una mestra. Construint ponts entre la teoria i la pràctica a l’educació primària / Lettres adressées à une enseignante du primaire. Construire des ponts entre la théorie et la pratique dans l’enseignement primaire
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Aquest article presenta una experiència duta a terme en el marc de l’assignatura Educació i Contextos Educatius durant el curs 2014-2015, del primer curs del «Grau d’Educació Primària–Docència en Anglès» (GEP-DUA) de la UAB. L’experiència tenia l’objectiu de vincular els aspectes teòrics del temari amb la pràctica real a una escola mitjançant la correspondència postal entre els estudiants i una mestra d’una escola bilingüe. L’article descriu l’experiència i analitza els reptes i les oportunitats de l’ús de l’enfocament ICLES en els graus d’Educació.
_____________________________________________________________________
Cet article présente une expérience menée dans le cadre de la matière Éducation et contextes éducatifs de la première année du « Grade d’Enseignement primaire – Cours universitaires en anglais » (GEP-DUA) à l’UAB au cours de l’année universitaire 2014-2015. L’expérience visait à lier les aspects théoriques du programme d’études concerné avec la pratique réelle dans une école à travers la correspondance postale entre les étudiants et une enseignante d’une école bilingue. L’article décrit l’expérience en question et analyse les défis et les opportunités d’une approche EMILE dans les grades liés à l’enseignement.
Article Details
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).