L'art d'imprimir sensacions. Les arts gràfiques es reinventen per sobreviure a l'impacte digital

Main Article Content

Lluís Torra
Quan semblava que la crisi ens empenyia a formats digitals en comptes del paper amb olor de tinta, quan els e-books i els arxius PDF començaven a substituir a més velocitat de la prevista els llibres i catàlegs de paper, quan semblava que arriabava la fi de les arts gràfiques... algunes empreses del sector no han volgut llençar la tovallola i ens sorprenen amb noves propostes sensorials en impresos que, a més de ser atractius a la vista, aporten experiències olfactives i tàctils i fins i tot reaccionen a la temperatura corporal. Innovació i interacció en estat pur.

Paraules clau:

Innovació, Interacció, Neuromàrqueting, Paper, Percepció

Article Details

Com citar
Torra, Lluís. “L’art d’imprimir sensacions. Les arts gràfiques es reinventen per sobreviure a l’impacte digital”. Temes de Disseny, no. 29, pp. 86-93, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/270515.