3,2,1...ACTION! El vídeo elaborat pels estudiants com a recurs d’aprenentatge.

Main Article Content

Lourdes Rofes Ponce
Joan Fernandez Ballart
Michelle Murphy

En les pràctiques sobre un tema d'addiccions en la assignatura de medicina preventiva i salut pública del grau de medicina, es valora si al canviar la metodologia es millora l'aprenentge dels conceptes tractats a classe.


S'utilitza el video com a format per entregar les pràctiques enlloc d'un treball escrit convencional.


Els alumnes han de fer un treball en grup sobre un debat en polítiques de drogues i cal sinteitzar tot el treballat en un video de menys de 5 minuts de duració.


Es valora si el vídeo afavoreix el treball en grup i la participació de tots els alumnes en la pràctica plantejada, a m´és de valorar si augmenta l'aprenetatge i assimilació dels conceptes teòrics.

Article Details

How to Cite
Rofes Ponce, Lourdes et al. “3,2,1. ACTION! El vídeo elaborat pels estudiants com a recurs d’aprenentatge”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/381276.