L'entrada a la universitat: acció tutorial per a estudiants de nou ingrès
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Elizabeth Gilboy Rubio
Maria Jayme Zaro
Universitat de Barcelona
La transició entre l'ensenyament secundari i l'universitari suposa un important canvi en la vida dels estudiants. L'acció tutorial esdevé un mecanisme clau per a oferir informació i afavorir l'adaptació de l'estudiant a la seva nova realitat acadèmica. En el marc del Pla d’Acció tutorial del Grau de Psicologia de la UB s'han implementat una sèrie d'accions que tenen com a objectiu principal facilitar l'adaptació de l'estudiant, així com acompanyar-lo i orientar-lo en el seu primer curs universitari.
Article Details
Com citar
Gilboy Rubio, Elizabeth; and Jayme Zaro, Maria. “L’entrada a la universitat: acció tutorial per a estudiants de nou ingrès”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417304.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023