Innovació en l’avaluació formativa en línia a través del codisseny El cas dels tallers de codisseny per a la innovació en l’avaluació online als Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la UOC

Main Article Content

Ines Martins
Lluc Massaguer
Marc Compte-Pujol
Amalia Creus Susana

Presentem els tallers d’innovació docent sobre avaluació dirigits al professorat dels Estudis de Ciències de la Informació i Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya. Els objectius del treball són: el diagnòstic d’accions entorn l’avaluació; la Identificació de bones idees i bones pràctiques; el seu impuls i transferència; i l’acompanyament en la seva implementació. Concloem que els tallers han sigut una eina ideal per abordar la millora d’avaluació formativa virtual i asincrònica.

Article Details

Com citar
Martins, Ines et al. “Innovació en l’avaluació formativa en línia a través del codisseny: El cas dels tallers de codisseny per a la innovació en l’avaluació online als Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la UOC”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417120.