Innovació en l’avaluació formativa en línia a través del codisseny El cas dels tallers de codisseny per a la innovació en l’avaluació online als Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la UOC
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ines Martins
Lluc Massaguer
Universitat Oberta de Catalunya
Marc Compte-Pujol
Universitat Oberta de Catalunya
Amalia Creus Susana
Universitat Oberta de Catalunya
Presentem els tallers d’innovació docent sobre avaluació dirigits al professorat dels Estudis de Ciències de la Informació i Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya. Els objectius del treball són: el diagnòstic d’accions entorn l’avaluació; la Identificació de bones idees i bones pràctiques; el seu impuls i transferència; i l’acompanyament en la seva implementació. Concloem que els tallers han sigut una eina ideal per abordar la millora d’avaluació formativa virtual i asincrònica.
Article Details
Com citar
Martins, Ines et al. “Innovació en l’avaluació formativa en línia a través del codisseny: El cas dels tallers de codisseny per a la innovació en l’avaluació online als Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la UOC”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417120.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023