Experiència d’aprenentatge a les pràctiques de mestre a través del paisatge lingüístic i d’Instagram

Main Article Content

Agnès Rius-Escudé
Núria Sánchez-Quintana
Francina Compte Torras

Presentem una experiència innovadora de formació que té com a objectiu desenvolupar la consciència lingüística a l'alumnat de Pràctiques de Primària (UB) a Catalunya, a través de l'atenció al paisatge lingüístic de l'escola i de l'entorn escolar fotografiats i compartits entre grups en espais virtuals d’Instagram-UB -aprenentatge mòbil-, i la reflexió sobre la relació entre tots dos entorns. El resultat evidencia una millor comprensió de l’estudiantat sobre realitats lingüístiques complexes. 


Article Details

Com citar
Rius-Escudé, Agnès et al. “Experiència d’aprenentatge a les pràctiques de mestre a través del paisatge lingüístic i d’Instagram”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416647.