Contextualitzant la bretxa digital en l'Educació Superior

Main Article Content

Ismael Peña-López
Aquest és l'article de presentació del monogràfic "Redefinint la bretxa digital en l'Educació Superior". L'article descriu un enfocament integral sobre el fenomen de la bretxa digital i l'accés digital, basant-se en les recerques de Marc Raboy i Mark Warschauer. Aquest enfocament representa l'evolució des d'un accés merament físic a l'ús eficaç de les tecnologies de la informació i la comunicació en l'àmbit de l'educació superior. Dins d'aquest marc de referència, els articles del monogràfic es presenten destacant el seu paper en la contribució a un enfocament integral i una reflexió sobre la bretxa digital en l'educació superior.
Paraules clau
bretxa digital, competències digitals, habilitats digitals, alfabetització digital, educació superior

Article Details

Com citar
Peña-López, Ismael. “Contextualitzant la bretxa digital en l’Educació Superior”. RUSC, Universities & Knowledge Society, vol.VOL 7, no. 1, https://raco.cat/index.php/RUSC/article/view/225687.