Repensar la professió des de la formació i la pràctica: Les Práctiques Externes de Pedagogia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Sandra Martínez
Aquest article presenta les innovacions que se estan duent a terme a l'assignatura de Pràctiques Externes del Grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Per fer això, abordem i presentem la importància dels Seminaris de Pràctica Reflexiva, el replantejament, per part de totes les parts involucrades, del treball per competències, la participació de tots els agents (tutores de la facultat, alumnat i tutores de les organitzacions de pràctiques) i els resultats de les accions (i projectes) per a la millora del perfil professional del/de la futur/a graduat o graduada en Pedagogia.
Paraules clau:
Pràcticum, Pràctiques Externes en Pedagogia, Competències, Centres de pràctiques, Compromís, Alumnat – professorat, Seminari de Pràctiques Reflexives, Perfil professional
Article Details
Com citar
Martínez, Sandra. “Repensar la professió des de la formació i la pràctica: Les Práctiques Externes de Pedagogia”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 8, pp. 98-108, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/305805.
Drets
Drets d'autor
Creative Commons
Todos los contenidos incluidos en la Revista d'Innovació Docent Universitària están sujetos a la licencia Reconocimiento 3.0 España de Creative Commons, permitiendo la reproducción, distribución y comunicación pública siempre que se reconozca al autor y a la revista.
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons