Repensar la professió des de la formació i la pràctica: Les Práctiques Externes de Pedagogia

Main Article Content

Sandra Martínez
Aquest article presenta les innovacions que se estan duent a terme  a l'assignatura de Pràctiques Externes del Grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Per fer això, abordem i presentem la importància dels Seminaris de Pràctica Reflexiva, el replantejament, per part de totes les parts involucrades, del treball per competències, la participació de tots els agents (tutores de la facultat, alumnat i tutores de les organitzacions de pràctiques) i els resultats de les accions (i projectes) per a la millora  del perfil professional del/de la futur/a graduat o graduada en Pedagogia.

Paraules clau:

Pràcticum, Pràctiques Externes en Pedagogia, Competències, Centres de pràctiques, Compromís, Alumnat – professorat, Seminari de Pràctiques Reflexives, Perfil professional

Article Details

Com citar
Martínez, Sandra. “Repensar la professió des de la formació i la pràctica: Les Práctiques Externes de Pedagogia”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 8, pp. 98-108, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/305805.