Ressenya de llibre: David Boud and Elisabeth Molloy (Eds.) (2013). Feedback in Higher and Professional Education: Undestanding it and doing it well. London: Routledge.
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Elena Cano García
Paraules clau
Avaluació formativa, educació superior, retroacció.
Article Details
Com citar
Cano García, Elena. “Ressenya de llibre: David Boud and Elisabeth Molloy (Eds.) (2013). Feedback in Higher and Professional Education: Undestanding it and doing it well. London: Routledge”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 7, no. 1, pp. 128-32, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/271507.
Drets
Drets d'autor
L’autor conserva els drets d’autoria, i concedeix a REIRE els drets de la primera publicació de l’article.
Tots els continguts inclosos a la Revista d'Innovació i Recerca en Educació estan subjectes a la llicència Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, que permet la reproducció, distribució i comunicació pública sempre que es reconegui l'autor i la revista.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Laia Lluch Molins, Elena Cano García, Laura Pacheco Villarroel, Competències clau del professorat: disseny i validació del marc global competencial dels docents , REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació: Vol. 13 Núm. 2 (2020)
- Claudio Barrientos-Piñeiro, Rayen Curaqueo-Alvear, Elena Cano García, El feedback como medio para fortalecer el desarrollo de competencias a través de los blogs , REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació: 2013: Vol.: 6 Núm.: 2