Review: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Mar Jiménez
GATS, Bolkestein Directive, EU, Globalization, Internationalization Services.
Article Details
How to Cite
Jiménez, Mar. “Review: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, vol.VOL 5, no. 4, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/219689.
Most read articles by the same author(s)
- Manuel Castells, Mar Jiménez, Les marques són més importants que els països , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Mar Jiménez, Recensió de: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 4 - Juny. La internacionalització dels serveis
- Vijay Govindarajan, Mar Jiménez, "Europa s'ha de concentrar en la tecnologia i ha de triar els quatre o cinc sectors en què vol ser potent" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - Desembre. Oportunitats de futur per a l'economia catalana
- Riel Miller, Mar Jiménez, "In Catalonia, the key to change are imaginative and creative people" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Manuel Castells, Mar Jiménez, Brands are more important than countries , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand
- Mar Jiménez, "Europe needs much more innovation and a change of mindset" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Vijay Govindarajan, Mar Jiménez, "Europe needs to concentrate on technology and choose the four or five areas where it wants to be strong" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.