"Europe needs to concentrate on technology and choose the four or five areas where it wants to be strong"
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Vijay Govindarajan
Mar Jiménez
Interview to Vijay Govindarajan, one of the world's top experts in strategy and innovation.
Article Details
Com citar
Govindarajan, Vijay; and Jiménez, Mar. “‘Europe needs to concentrate on technology and choose the four or five areas where it wants to be strong’”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, no. 3, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/225475.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Manuel Castells, Mar Jiménez, Les marques són més importants que els països , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Mar Jiménez, Recensió de: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 4 - Juny. La internacionalització dels serveis
- Vijay Govindarajan, Mar Jiménez, "Europa s'ha de concentrar en la tecnologia i ha de triar els quatre o cinc sectors en què vol ser potent" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - Desembre. Oportunitats de futur per a l'economia catalana
- Riel Miller, Mar Jiménez, "In Catalonia, the key to change are imaginative and creative people" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Manuel Castells, Mar Jiménez, Brands are more important than countries , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand
- Mar Jiménez, "Europe needs much more innovation and a change of mindset" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Mar Jiménez, Review: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 4 - Juny English. Internationalisation of services.